جمعه ۲ آذر
ملکه من...تقدیم به سرکار خانم زیتا رضایی شعری از خسرو پورجم
از دفتر پل تمدن نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۴۳ شماره ثبت ۱۷۱۸۰
بازدید : ۸۸۱ | نظرات : ۱۲۰
|
آخرین اشعار ناب خسرو پورجم
|
ملکه من
تنها عاشقانه هایم*
شروع می شوند
از فصل قرقاول
در مسجدالاقصی چشمهایت*
وقتی تو
شاهزاده
عمارت اریابی قلبم شدی*
و من در قنوت بلند نگاهم
زنی را یافتم
که لبخندهایش بوی ماه می داد*
و چشمهایش
همیشه باردار هزار غزل بود*
زنی که مخمل آبی چشمهایش*
به آرامش می رساند
یتیم های توفان را و
بادبادکهای سرگردان را
ملکه سبای من
تنها عاشقانه هایم
شروع می شوند از طلوع خورشید تو
در آسمان ابری من
*****************
بانوی من
تولدت مبارک
*سرفصلهایی از شعر های سپید خانم زیتا رضایی
مونتاژی از شعرهای ایشان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.