شنبه ۲۶ آبان
تکبیر سکوت شعری از
از دفتر یک نفر درخت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۴۳ شماره ثبت ۱۷۱۶۹
بازدید : ۶۲۸ | نظرات : ۶۸
|
|
هفت آسمان
آفتاب پس می زنیم
شب قامت می بندد
در تکبیر سکوت
با ولع
آینه هم می شویم
و عشق ساغر پر می کند
دریا دریا
از تو ؛ از من
از دو نگاه تنیده ؛ درهم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.