دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر محمد امین رحیمی (ایارش)
آخرین اشعار ناب محمد امین رحیمی (ایارش)
|
مه روی شب بیدار من .....آغوش تو درمان من
در بی کران آسمان ..... با من بمان با من بمان
زیبای پرچم دار عشق ....آواره ی زیبا سرشت
سبزینه ی رویای من ...ای وسعت دریای من
زیور دلت در دست من ...الماس چشمت سوی من
آرامش دستان من ....ای صاحب کردار من
آن لاله ی لب های تو ...سرخینه ی رخسار تو
همتا ندارد این جهان ...همتای تو در بی کران
آب شوم در روی تو...جاری شوم بر سوی تو
آیینه ی جانت شوم ...شاید کشی دستی سرم
غمگین شوی باران شوم ...سیلی ز منزلها شوم
عاشق شوی غافل شوم ...دستی ز رویت می کشم
تنها شوی ساکت شوم ...راضی به خشکیدن شوم
عاشق نبودم آن زمان ...عاشق شدم دریا شدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.