جمعه ۲ آذر
گل سرخم بیا درمان من باش... شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۵۲ شماره ثبت ۱۷۰۵۰
بازدید : ۶۱۱ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
گل سرخم بیا درمان من باش...
گل سرخم بیا درمان من باش
شبی حیران و سرگردان من باش
به دریای تمام بی کسی ها
دمی را هم تو کشتیبان من باش
شبی آواره ی شهر و دیارت
بیا و در دلم مهمان من باش
مثال هر شجر در انتظارت
بیا در باغ و در بستان من باش
غزل ها بهر تو من می سرایم
بیا و بلبل دیوان من باش
به سینه میکند غوغا فراقت
چو آبی بر دل بریان من باش
بیا در محفل قلبم بمان و
تو آرام تن عریان من باش
حصار عشق و دل دورت کشیدم
بیا زندانی زندان من باش
تو بهر دادن تسکین به قلبم
امید دیده ی گریان من باش
بیا ای راز خوشبختی من تو
چو خنده بر لب خندان من باش
سجاد کرد مرداد92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.