جمعه ۲ آذر
مادر شعری از داریوش خطیر
از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۲۱ شماره ثبت ۱۷۰۲۴
بازدید : ۱۱۸۰ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
دیگر هیچ دلی را نمی توان بند زد
بجای
نازکی چینی دل ها
صخره های خزه گرفته
میان مه
بی روز شده اند
2
مادر
غم زمانه پیرت کرد
یا پریشانی ابدی
خواهری
که میان گردباد رقص رفتن را آموخت
3
شوق شهادت اشک
شور دشت را
زلال تر از شقایق می خواهد
و رها می کند
رویاها رااز سایه هایی
که هنوز اسیر دیوارند
4
هیچ زنجیری نمی تواند
بهم ریختن دلم را ببندد
اگر تندیس های غمگین
پس از فرسنگ ها ماندن
به عیش شب آخر نرسند
5
خیال غلت زدن
پیر شد میان رویاهای کودکی
وقتی خستگی
چیره شد بر بازی آب آفتاب و آینه
6
سکوت دریا
آرزوی هیاهوی آسمان است
وقتی تنها دستاورد زمین
باران بی رنگین کمان است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.