جمعه ۲ آذر
میخواهم ستاره باشم شعری از پونه سادات محمدی
از دفتر شکوه باران نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۲۹ شماره ثبت ۱۶۶۷۰
بازدید : ۱۱۷۰ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر پونه سادات محمدی
آخرین اشعار ناب پونه سادات محمدی
|
پایت را از گلیم احساسم
بیرون بگذار
امروز مهمان دارم
وقتی آسمان بیاید
رنگ سفره ام آبی خواهد بود
از امروز میخواهم ستاره باشم
شاید روی بختک کسی دست کشیدم
بیستم مرداد نود ودو
پونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.