جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
1
از پشت شیشه های رنگی
تنها یک نگاه می ماند
ومن
دل به دریا می زنم
مانند روزهای بچه گی ام .
2
پرم
از کوچه های پر از
پنجره .
3
کاش
سکوت خواب هایم
با صدای قدم هایت می شکست .
4
لبریزم از نگاه
در چشمانت
خدا جاریست .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.