جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب دریا عظیمی
|
دیشب که یاد تو مرا لبریز کرد
از حس قشنگ با تو بودن آمیخت قلبم
با حسرت داشتنت
از نام تو تمام کوچه را پر کردم
دیشب که مرا مست و خرابت دیدی
حسرت به دلم چنگی زد
عشقت هر دم خرابم کرد
عشقت مرا
بی کس و کارم کرد
چه کنم اما
دیشب بهارم کرد عشقت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.