جمعه ۲ آذر
از خیابان بهشت... شعری از علی توکلی
از دفتر طرح چشمان او(دیروز) نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ ۱۹:۱۶ شماره ثبت ۱۶۵۷۸
بازدید : ۲۲۴۸ | نظرات : ۱۷۶
|
آخرین اشعار ناب علی توکلی
|
از خیابان بهشت...
زندگی شکِّ بزرگیست که در سر دارم
مــثل یــک غـده ی بـدخـیـم، تهِ افـکارم
درد دارد سر من، عشق کمی میخواهم
در هـــم آغــوشــیِ آخــر بـدهــد آزارم
من که عاقل نـشدم پشت خـیابان بهشت
حـتم دارم به جنون می کشد آخر کارم
مگذر ساده از این قصه ی ویران شدنم
کاخ"عشقم" که "خطا"کرده چنین آوارم
بد ترین حالت ویرانی من در نمِ عشق...
پشـت این بغـض غم انگیز شده رگبارم
با هـمین شک عجـیبم به قوانین جنـون
درسـراپای تو از فـلـسـفه ها سرشـارم
و فــقط کاش همیـن یک غزل تلــخم را
می شد امـشـب به هـیـاهوی دلم نسپارم 8 مرداد 92 در پناه حق... .......................... از همه دوستان و اساتید به خصوص اعضای محترم کمیته ویرایش خواهش میکنم نقد کنید این غزل رو.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زندگی شکِّ بزرگیست که در سر دارم
مــثل یــک غـده ی بـدخـیـم، تهِ افـکارم
درد دارد سر من، عشق کمی میخواهم
در هـــم آغــوشــیِ آخــر بـدهــد آزارم
من که عاقل نـشدم پشت خـیابان بهشت
حـتم دارم به جنون می کشد آخر کارم
مگذر ساده از این قصه ی ویران شدنم
کاخ"عشقم" که "خطا"کرده چنین آوارم
بد ترین حالت ویرانی من در نمِ عشق...
پشـت این بغـض غم انگیز شده رگبارم
با هـمین شک عجـیبم به قوانین جنـون
درسـراپای تو از فـلـسـفه ها سرشـارم
و فــقط کاش همیـن یک غزل تلــخم را
می شد امـشـب به هـیـاهوی دلم نسپارم 8 مرداد 92 در پناه حق... .......................... از همه دوستان و اساتید به خصوص اعضای محترم کمیته ویرایش خواهش میکنم نقد کنید این غزل رو.
درود گرامی
بسیار زیباست