جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا محمد زاده (زِلفِشـــه)
آخرین اشعار ناب زهرا محمد زاده (زِلفِشـــه)
|
به نام خدای همین حوالی
خدای ساحل و دریا...
( 1 )
هــــوای ســـرد
صـــدای مـــوج
شن های خیس
غروب است و
غریبی و غربت
منم و صخـــره
تویی و دریــا
منم و یک خواهش بوســـه
.
.
.
از لب ماهی مـــــرده
( 2 )
یکسال لنگــر انداخته ام
در ساحل چشمانت
.
.
.
بی عبور قایقی...
من
اینجا روی " ساحــل "
تو
آنجا روی موجِ بی باور " دریا "
( 3 )
دریــا هم که نباشد
بی بود " تـــو "
بی قایـــق
بی غریــق
بی ساحــل
.
.
.
غـــرق طوفانــم
ـــــــــــــــــ
به قلم بارونیم : زِلفِشـــه _ دو قدم مانده به بغض ماه - کنار غروب دریا - تابستان 92
این کوتاه ها مقدمه ای بود برای یادآوری تلخکامی دریا و ساحلش :
1- کوتاه اولی از زبانحال عاشق دریایی شده ای هست که بجای لغزیدن در گناه بی هوا لغزیده شد در موج بی باور دریا (( زاد روز دریایی شدنت مبارک ))
2- کوتاه دومی را به زبانحال همسرش قلم زدم
3- کوتاه سومی را هم به زبانحال یگانه خواهر او
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.