جمعه ۲ آذر
شطرنج شبانه شعری از رضا آریایی
از دفتر رد پای باد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۱۷ شماره ثبت ۱۶۳۹۲
بازدید : ۹۳۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب رضا آریایی
|
شب میرسد كه باز در انتهای راز عاشق ترم كنی
دركوچه های بید با لرزه های باد بال و پرم كنی
فرداكه میرسی شب را كه میدری من با نگاه صبح
مات تو میشوم بی اشك و بی دلیل تاباورم كنی
باورنمیكنی ... دیشب كنار باد عشقت مرا ربود
چشم تو میشدم دستان التماس میشد كرم كنی
باورنكن برو فردا نمیرسد دیشب معلق است
ای زخ تف زده وقتش رسیده بود آنشب ورم كنی
بی واژه میشوم شب میخورد به ته فردا در آمدن
من كیش چشم تو شاهی كه میشود چادر سرم كنی
شب میرودكه بازدركوچه های خواب عاشق ترم كنی
درانتهای باد ابری شوی سیاه هرشب ترم كنی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.