جمعه ۲ آذر
یک دل و دو دلبر شعری از نرگس میر صدردینی
از دفتر دفتر زندگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۳۵ شماره ثبت ۱۶۳۸۴
بازدید : ۹۳۷ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر نرگس میر صدردینی
آخرین اشعار ناب نرگس میر صدردینی
|
نشسته ام بین دو دل و دو دلبرم
مهر خود به که بندم در این میان خجلم
شد ه ام اسیر دو یار و دو نازنین
یکی شیرین اداست و یکی مه جبین
یکی بالا بلندست و شیرینه گو
یکی همچو خورشید سیمای او
یکی چو اهوی وحشی سرکش است
به بندم کشاندست او سر خوش است
یکی چون شرابم کند مست عشق
دما دم کند مستم از هست عشق
بعشق دو یار ان چنان دلخوشم
به دنیا ندارم غم و سر خوشم
چگونه کنم وصف عشقم به دو نازنین
که هستند به انگشتر قلب من یک نگین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.