جمعه ۲ آذر
شب قدر تحول شعری از اسماعیل قربانی
از دفتر راه عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰ شماره ثبت ۱۶۱۹۵
بازدید : ۷۸۵ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب اسماعیل قربانی
|
شب قدر تحول گشته!
اما قلب ها :
تاریک سودای ِ تمام ِ ازدحام ِ سیم و زر های بلند ِ داستان ِ زندگی هامان!
قدم ها رو به روی آسمان مهربانی ِ خداوند است.
ودل بی تاب رویاها.........!
دو دستم زجه های نازک تقدیررا انگار گم کرده....!
ولی این بار هم در خانه ی سبز و بلند نور....
در ِ بخشش ببین زیبا و خوشرنگ است!
و امید آخرین برگ تمام شب...!
واینک اشک های ناسپیدی های پندارم....
مرا در انتهای صف......!
به امید نگاهی از فراز مهربانی های بی حدش...
کمی آرام می دارد..............
-
به امید نگاه مهربان بر اشک های پاک خواهش ها!
التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.