چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)
آخرین اشعار ناب محمدرضا پهلوان(عرشيا)
|
سبحانك يا لااله الا انت
فراموش نما ثروت و دنيا
خلــصنا من النــار يا رب
قطره باش در امواج دريا
اللهم اني اسئلك باسمك
يا رحيم و ياكريم و يا ماجد
هركه يادي كند ازپروردگار
گويد كه اوقادراست و واحد
دست برداريد درين شبهاي قدر
گوييــد ربـــنا تـــقــبل دعـــا
هركه هم بيمار مي باشد خدا
به اشك مادرش، دادي شفا
ربـــنـا اغـــفرلنــا ذـــنوبنـــا
ماراببخش درين شبهاي قدر
نيروي بده به جسم ناتوانمان
تا بمانيم بيدار در احياي قدر
الـغــوث الــغــوث الــغــوث
جزتو كه را داريم يا الهي
تو آنقدر بزرگي و مهرباني
كه به ما دادي صدهاپناهي
التماس دعا
محمدرضا پهلوان 15 ساله از اهواز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.