دوشنبه ۵ آذر
مسیرهای خاکستری شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۰۵ شماره ثبت ۱۶۱۷۳
بازدید : ۷۱۱ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
بر مسیر خاکستری ذهن
تکه اندیشه هایی منظم
پی در پی سفید
از دو سو
تداوم بوسه های تاریخی سبز
ارزش های رنگین
درمسیرهای پر پیچ و خم
عبورجفت چشم های نورانی
با فاصله اپسیلونی
در فضای مه آلود
با سرعت و غرشی سهمگین
از کنار و پشت سرهم
ساختنی شگفت انگیز
در فضایی دل انگیز
گاهی تخریب های وقیح
میزبانان همیشگی و صمیمی
بالا نشین سبزهای صبور
در پایین دست
فوج فوج امواج خروشان
وباد سرد سهمگین
بر گرده ا شان
رهایی میزبانان سبز
از دست شغالان
در این سو و آن سو
آسمان وزمین
دو مهمان خانه هزار رنگ
در یک سو
عشق های تازه جوش خورده
و رقص های عشوه انگیز دردناک
در سوی دیگر
عشق های برباد رفته
ودودهای غلیظ
در ریه آسمان و زمین
و سرانجام اشکی سنگین
از چشمان مردم آبی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.