شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
این روزها
خیلی دلم می خواهد
فنجان سماعی را
روی نقطه چین شعرهایت خالی کنم
تا موهایم
ازلای غزلهایت بیرون بیاید
وبه دستم برسد...
رستنگاه موهای من
نطفه ی بادی بود
که آرزو داشت
ناگهانی دردل توطوفان کند.
...................................
آرزونوشت:می دانید که نقدشعرم رادوست می دارم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.