جمعه ۲ آذر
برای عشقمان اعجاز کردی شعری از فرزاد شجاع
از دفتر خود را مرور میکنم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۲۹ شماره ثبت ۱۵۹۲۲
بازدید : ۹۱۰ | نظرات : ۱۳۱
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
شبت را در شبم آغاز کردی
سکوتم را پر از آواز کردی
تمام شب تو را فر یاد کردم
برایم تا سحر هی ناز کردی
میان جمله ها بیگانه بودم
مرا با واژه ها دمساز کردی
نشستی روبرویم تا سپیده
برایم عشوه ها آغاز کردی
به پایان آمدم در خلوت خود
برایم زندگی را ساز کردی
میان خواب و بیداری شنیدم
برای عشقمان اعجاز کردی
دو چشمم را که بستم خواب دیدم
از آغوشم زدی پرواز کردی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.