يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)
|
(بزرگ جاوید)
به تو ای بزرگ جاوید
به تو ای همیشه پیدا
به تو ای حدیث بودن
به تو مینویسم امشب.
با تو این وجود خاکی به شب قصیده ها رفت
با تو این همیشه عاشق پی ناشنیده ها رفت
شب ما سحر ندارد که تو ماه جلوه هایی
تو همان شعله شمعی که دلیل گریه هایی
خنده را تو بردی از لب.گریه را تو یاد دادی
تو مرا به اوج بردی.تو مرا به باد دادی
تو شروع هر سپیده.تو طلوع اولینی
تو همان نقطه پایان.تو غروب آخرینی
به تو مینویسم امشب.به تو ای همیشه پیدا
تو زما و دل گریزان.من و دل همیشه شیدا
تو که بی وفاترینی.تو که رفتی از کنارم
تو که پر زناله کردی همه شاخه خزانم
بی تو واژه ها چه بی روح. بی تو شعر من چه سرد است
هر چه را زمزمه کردم.
بی تو ای بزرگ جاوید
بی تو ای همیشه پیدا
همه ناله های درد است
(تیر76محمد رضا نظری)
........................................................................
(مه)
مه چه بی رحم به هر کوچه رهی وا کرده
مثل یک سد بزرگ.مثل یک دیوار است
کوچه ها در پی هم همه در تسخیرند
این همان ظلم بزرگی است که بر ما کرده
یک نفر پای در این کوچه تاریک نهاد
یک نفر رفت.گذر کرد.که بود؟
دل ما مضطرب چیست؟که را گم کرده؟
در پی کیست چنین آشفته؟!
این صدای قدم کیست؟ببین...
عشق ما رفت...از این کوچه گذر کرد
برو...
من تو را خواهم یافت
چونکه خورشید درخشید و مه آرام گرفت
من تو را خواهم یافت
من تو را خواهم گفت:بی وفا بودی و رفتی...
(بهمن75محمد رضا نظری)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.