جمعه ۲ آذر
شیدایی شعری از شیدای یاس
از دفتر ماه گرفتگی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ۲۰:۴۸ شماره ثبت ۱۵۶۷۹
بازدید : ۸۳۹ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب شیدای یاس
|
نه هوای نفَس سیب ، از عشق تو بود
آدم دل از آن بهشت رنگین بگشود
سر قلاب دلم به ماه چشمت افتاد
نگه آینه را از رخ دریا بربود
موج آواز خدا بر پر پروانه ی نور
حل شده جاذبه ات در بر دامان سجود
رشته ی پیچکی یاد تو در قبله ی قلب
شبنم حادثه ای بر شکن گونه ی رود
قرض من، از واژه های آسمان پلک تو
در حریر شبنم صبح ، خیالم تر نمود
پای محراب نگاهت جانماز انداختم
دانه های مست تسبیح، صفایت را ستود
دل آواره ی من در حرم غمزه ی تو
رسم شیدایی گرفت ، فارغ از شرط و قیود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.