شنبه ۲۶ آبان
دموکراسی شعری از
از دفتر یک نفر درخت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ۱۰:۳۲ شماره ثبت ۱۵۳۹۴
بازدید : ۱۰۸۷ | نظرات : ۱۶۴
|
|
تسلیم نمی شوم
تسلیم نمی شوم
حتی اگر موی بلند پنهانم را
قیچی کنند
حتی اگر جنینم رادرشکم
پاره پاره کنند
وجای دو سینهِ پرشیرم
سنگی داغ بگذارند
تسلیم نمی شوم
تسلیم نمی شوم
من به شب و شبح
رای ندادم
من روی کاغذم
خطی از خون کشیدم
وکاغذ سفیدم را با سر انگشتی خونین
مهر زدم
من به دموکراسی حاکم بر جدول خیابانها
به چراغهای رنگی
به ایست جاده
و بله قربانهای ماشینها
رای ندادم
1388
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.