جمعه ۲ آذر
حرف شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ۱۸:۵۸ شماره ثبت ۱۵۳۵۲
بازدید : ۱۱۶۷ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
هزار سیگار هم که بکشم
عشق به داد رنگین کمان نمی رسد
وقتی تو
لب بر لب سایه می گذاری
2 همه رازهایم در چشمانت
همه نگفته هایم بر لبانت
شرطی ببند
با بوسه ایی و سایه ایی
و نفسی برای فردا
3
به تو باور دارم
و رنگ های رنگین کمان
و بوی آویشن
وقتی دل ماه اسیر باران شد
و گردش سایه
برای اسیر کردن آفتاب گردان هاست
به موسوم قهر تو با لبانم
4
خیالم
آغشته به نیلوفر است و مهتاب
و فردا
اگر عشق تو و دست های کوتاه
و فرداهای بلند
بی مریم
تنهایی هایم را خنجر نزنند
5
گناه شهاب
عاشق شدن بر ماه است
و افق
به هنگام روشن شدن چراغ ها
6
اندوه شاعر
تمام نمی شود
مگر
لب باران به رنگین کمان برسد
و سبزه به خاک
و کوزه به آب
--------------------------------------
برای مسعود موسی زاده شاعر عزیز و خیامی هایش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.