دوشنبه ۵ آذر
آدم و حوا شعری از محمدجواد امینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۱۵:۲۵ شماره ثبت ۱۵۲۹۴
بازدید : ۹۳۲ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب محمدجواد امینی
|
چشمان من آشیانه ای پر نم بود
قلبم طپش دوباره ای از غم بود
امروز بساط عاشقی بر چیده است
فردا سر کوچه منتظر خواهم بود
یکباره و ناگهان بریدی از من
عاشق شدنم حادثه ای کم کم بود
از بارش عشق تو گذشت ایامی
بر برگ دلم هنوز هم شبنم بود
یک عمر به غفلتم گذشت و دل مرد
سر بر سر سجده ام همین یک دم بود
از روی دلم رد شدی اما انگار
بگذشتنت از خرابه های بم بود
در قلب تو مرده ام و تو یادت رفت
هر لحظه ی عاشقانه را یادم بود
انگار که رفتن تو گرما را برد
در نیمه مرداد عجب سردم بود
حوا صفتی ولی نپرسیدی هیچ
بیچاره که بود عاشقم آدم بود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.