جمعه ۲ آذر
زنده ام با یاد تو شعری از محمد ابوالقاسمی
از دفتر هیچ نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۲۷ شماره ثبت ۱۵۲۷۲
بازدید : ۶۰۷ | نظرات : ۵۸
|
دفاتر شعر محمد ابوالقاسمی
آخرین اشعار ناب محمد ابوالقاسمی
|
آن لحظه دلم لرزید تا روی تو را دیدم
یک عمر به دنبالت مدهوش دوان بودم
در خواب رُخت دیدم ، یا زنده و بیدارم؟!
این روی ملک یا توست؟! والله نمی دانم!
از عشق تو دیوانه ، میرفت به بی راهه
عقلم شده بی چاره ، فریاد که بربادم
عشق تو تبر بود و بر کوه دلم افتاد
از عشق تو ای شیرین، مجنون شده فرهادم
چون کاه شده کوهم ، از شور تو نابودم
دریای وجودی تو ، من موجم و طوفانم
تو ساحل دریایی، من عاشق و شیدایی
برگیر مرا از آب من داخل تابوتم
ای عشق تو در یادم ، وی یاد تو در قلبم
ای یاد تو اکسیرم بی یاد تو میمیرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.