پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
آخرین اشعار ناب شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
|
هر سلامي
يك خداحافظي دارد
روزهاي آخر بودنت
كه بوسه بر شانه هايت زدم
مي دانستم ديگر
هيچ زماني
تورا نمي بينم !!!
دلتنگي نوشت:خیلیها رفتند/ خيلي ها بر نگشتند/ و خيلي ها هنوز دلتنگ خيلي هاي ديگرند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.