جمعه ۲ آذر
اعجاز شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ۱۵:۵۰ شماره ثبت ۱۵۱۵۲
بازدید : ۱۲۷۱ | نظرات : ۸۱
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
از سَرِ بُرج
چند طبقه پایین افتادم
تا آمبولانس بیکار نباشد!
اِشتغال سِزارین شد
و از ایجاد به اعجاز رسید.
روحش شاد
اَرز آنی آمد و رفت!
من هم رفتنی شدم
کار از بخیه کردن گذشت.
وصیت کردم:
تا گوساله گاو شود
دلِ صاحبش ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.