جمعه ۲ آذر
مهربانی تو شعری از امیر ابراهیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ۰۶:۵۶ شماره ثبت ۱۵۰۴۰
بازدید : ۲۳۷۰ | نظرات : ۲۱۶
|
آخرین اشعار ناب امیر ابراهیمی
|
سایه بلند مهربانت را
کجاوه ای ساز
تا لختی بیاسایم
در فضای پرمهرش.
که فراموش شود
این فاصله ها....
********************************
تقدیم "بتو که همیشه دوستت دارم.
مشهد 17 تیرماه 1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.