پنجشنبه ۱ آذر
اسرار ِ درد شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۳۸ شماره ثبت ۱۵۰۳۳
بازدید : ۱۳۳۶ | نظرات : ۱۵۱
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
حجم ِ بغضی ملتهب
در هماغوشی ِ جنون وار ِ غزل
اسرار ِ درد است و گریز
و می سپارد
به عقربکهای ِ سرگردان
عصیان ِ بیصدای ِ
نیمه های شب را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.