جمعه ۲ آذر
تنهایی شب شعری از حاتمی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ۱۲:۰۱ شماره ثبت ۱۴۸۲۵
بازدید : ۹۴۶ | نظرات : ۳۶
|
|
چه تنهاست گلدان ماه میان تاقچه امشب دوباره گشته ابری دیده ستاره امشب
گرفته دست بر آسمان میان آغوش شب چه رو یایی است باغ دعا وآه امشب
محبوس گشته تن خاکی و بی چیزم در چهار ستون خیمه اشک و آه امشب
دوباره یورش میبرد دل به عالم خبال به تماشای خوشه های زرین نگاه امشب
غرق تنهاییم ونیاز چون شعله رقصان غبار دل می شویم ز سرشک دیده امشب
گامی گذار فراتر ای دل شکسته سفالی میان دشت امیدو دریای پناه امشب
که شاید بیایی رهایی تو ای دل زبند سنگین جرم هوس و گناه امشب
لحظه نایافته غرق شب بودن باید که باشم چو چشمه سار ساده امشب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.