جمعه ۲ آذر
عزیز فرزانه شعری از امیر ابراهیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۲۰ شماره ثبت ۱۴۸۰۷
بازدید : ۱۰۶۶ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب امیر ابراهیمی
|
برمیگردم بخانه
باز هم در شهر خبری نیست
خسته از این گشت عصرانه
به بهانه جای خالی او
می اندیشم به این تنهایی و تکرار
آهسته و نجواکنان زیر لب؛
میپرسم از خدا
پس کجاست آن عزیز فرزانه؟
***********************
با سلام و درود به محضر دوستان ادب پرور وشاعران و هنرمند و شاعره های گرانقدر..
دلنوشته فوق؛برخواسته از یک احساس واقعی و جزو برنامه های همیشگی من است..
امیدوارم که بتوانم در قالب نظم؛پیام دلم را برسانم..
و خوشحال میشوم که از راهنماییهای ارزنده شما برای انتقال ساده و صمیمانه پیامم بهره ببرم..
اشکالات و کاستیهای مرا به دل عاشق و وفادارم ببخشایید.
یاحق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.