سلام و عرض ادب استاد حسنلوی عزیز و ارجمند
از مهر و محبت تان بی نهایت سپاسگزارم
از خداوند متعال سالی خوب و خوش و پربرکتی برایتان آرزومندم.
سلام و عرض ادب بانو پنام ارجمند و فرهیخته
من و همسرم با هم در ارتباط نیستیم متاسفانه بیشتر از یکسال است در انواع و اقسام تهمت ها و مزاحمت ها از ناحیه همسرم و خانواده اش قرار می گیرم. هر بار دو شاهد به دروغ به دادگاه می آورند و با شهادت های دروغ و سوگند دروغ به قرآن مجید به من ظلم و ستم می کنند.
در هر صورت سپاس
بهار همچنین بر شما مبارک
دلتان سبز
سلام و عرض ادب استاد آزادبخت عزیز و ارجمندم
بسیار سخت است در آغاز سال جدید از رفتن صحبت کنم. علی الخصوص که به تازگی بعنوان مدیر افتخاری از ناحیه مدیریت محترم شعر ناب نیز تعیین شده ام. اما با توجه به مشکلات و گرفتاری هایم ناگزیر از احتمال رفتن نیز صحبت می کنم. ضمناً از لطف و محبت استاد گرانقدرم بی نهایت سپاسگزارم و همچنین بنده نوروز خجسته و بهار زیبا را به شما استاد گرانقدرم تبریک عرض می نمایم.
تابنده باشید به مهر
درودبرشما استادبزرگوارم
مثل همیشه افراغ اندیشه ای زیباوپرمعناخواندم ازدفتراشعارتان
کوتاه اما سرشارازحرف