جمعه ۲ آذر
نیایش شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۲۰:۱۵ شماره ثبت ۱۴۶۹۸
بازدید : ۵۷۹ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
نیایش
تو یا رب قبول کن دعای مرا
که کس نشنود این صدای مرا
تو ده از کرامت مرا گوهری
وزین گوهرت عزتی ده مرا
تو ده دانش بیکرانی به من
و آرایشی کن تو باعلم مرا
تو بنما به نفسم همان راه حق
چو کج میبرد نفس گمراه مرا
به وقتی که گم کرده ام راه تو
تو بنما صراط حقیقت مرا
به هنگام سختی و کار زیاد
تو ده دست یاری خدایم مرا
به وقتی که دشمن کمین می کند
تو ده آن کلید شکستش مرا
به هنگام مهربانی دوستان
تو ده آن زبان تشکر مرا
نمایان به من راه دوستان حق
بده مهر دوستی آنان مرا
صدایی زلطفت به گوشم بیار
و ده جرعه ای از کمالت مرا
تو بخش و بیامرز همه بندگان
و آبی ز رحمت بنوشان مرا
تو کرد را بیامرز خدای عزیز
و بنما تو آن راه روشن مرا
سجاد کرد مرداد91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.