جمعه ۲ آذر
پیشگویی 92 شعری از مریم شجاعی(بشارت )
از دفتر حضرت شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۱۵:۰۶ شماره ثبت ۱۴۶۲۸
بازدید : ۹۱۹ | نظرات : ۶۸
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
پیشگویی ۹2
کفتران شعر ،حربا می شوند.
برگهای عاشقی ،تا می شوند
چشمه های شرم ،می میرند تا
برکه های چرک ،دریا می شوند .
قلبها یک نقطه توخالی اند.
مغزها در یک وجب جا می شوند.
واژه فقرو فسادو اعتیاد
بازبان جرم معنامی شوند.
هندهااسطوره های عشق را
می خورندومثل عذرا می شوند.
تکه های ناهماهنگ و غریب
وصله های پوشش ما می شوند.
صورتکها روی خود را می کنند
ناگهان وقتی که تنها می شوند.
روسیاهان جرمشان گم می شود
در نگاه خلق زیبا می شوند.
خواب دیدم . واقعیت نیستند.
واقعیتها که رویا می شوند .
*****************************
۲۲/۱۰/۹۱بروجرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.