شنبه ۳ آذر
ببار باران شعری از مسعود مرهونی
از دفتر کشف خدا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۲۰ شماره ثبت ۱۴۶۲۳
بازدید : ۱۱۷۲ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب مسعود مرهونی
|
ببار باران ببار این رنگ دنیا را
به یکرنگی رسان گلرنگ دنیا را
ببار از غفلت رنگ شقایق ها
پریشان کن دل چند رنگ دنیا را
ببار باران به روی عشق آدمها
ببار شاید کنی یک رنگ دلها را
ببار باران که باریدن ثواب است
بساط عیش بد مستان کساد است
نمی دانی تو باران خلق دنیا
نکویش کردنش بهر فساد است
تو ای باران پشیمان گشتم از رنگ
بکن دنیای ما بی رنگ بی رنگ
ببار باران خدا پشت و پناهت
بکن بی رنگ باران خلق صد رنگ
-----------------------------
مسعود مرهونی 90/5/6
این نوشته را برای کتاب یادگاری ناب فرستاده بودم که به اشتباه به نام مسعود هومنی ثبت شده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.