جمعه ۲ آذر
گلایه شعری از مشکوة توکل
از دفتر آستان عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۴۴ شماره ثبت ۱۴۶۰۶
بازدید : ۹۶۴ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب مشکوة توکل
|
گلایه
********************
گلایه میکنی اما به قصد آزارم
تلاش من همه اینکه تو را نیازارم
همیشه شکوه ز پایان ماجرا داری
همیشه حسرت حرفی نگفته را دارم
همیشه مانده ام اینکه تو شاعری یا من
چو ردّی از تو هویداست بین اشعارم
هنوز نام تو و قلب و تیر معلوم است
هنوز میتپد او در دل سپیدارم
ز دست ثانیه هایی که بی تو یک عمر است
شبیه ساعت خوابیده روی دیوارم
سپرده ام به خدایی که دوستش داری
زقول من به تو گوید که دوستت دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.