شنبه ۳ آذر
خوشبختی عزیزترینم شعری از فاطمه رحمتی
از دفتر اشعار زیبا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۲۵ شماره ثبت ۱۴۵۹۰
بازدید : ۷۰۴ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب فاطمه رحمتی
|
خوشبختی عزیزترینم
غروبهای زندگی ام" دیگر پایانی ندارد
و لحظه لحظه در سیاهی مطلق فرو می رود
و گمان نمی برم که دیگر طلوعی زیبا داشته باشد
به هر کجا می نگرم یاد و خاطرات او تداعی می شود
* * *
خبر را که شنیدم دیگر چیزی در نظرم زیبا نبود
دیگر تمام شد ارزو و رویاهای من
دیگر تمام شدخنده های من
خسته و ناامید گشتم از همه کس
* * *
دیگر کسی جای او را نمی گیرد برای من
با تمام غصه و غمهایم
با تمام اشک چشمهایم
از خدا می خواهم
هیچ گاه نگذارد عزیزم را تنهایش.
امین.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.