دوشنبه ۵ آذر
بهانه ای برای نوشتن شعری از علیرضا ناصح
از دفتر اشعار نو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۵۰ شماره ثبت ۱۴۴۰۱
بازدید : ۶۹۶ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب علیرضا ناصح
|
بهانه اي براي نوشتن
قلبي براي دوست داشتن
روحي براي رها شدن
پاهايي براي قدم زدن
لبهايي براي سيگار کشيدن
چشماني براي ديدن افق مه آلود درياچه ؛
صندلي چوبي براي نشستن
نرده هاي آهني براي تکيه دادن
دنيايي براي شناختن
و زندگي اي براي لذت بردن
پالتويي براي هواي سرد
و هوايي براي عاشق شدن
آسماني براي پرستيدن
ابرهايي انباشته براي ايمان آوردن
ذهني براي خالي شدن
و روحي براي رها شدن ؛
نگاهي براي غرق شدن
و ابهامي براي گم شدن
زمستاني براي انسان شدن
و مِهي براي ديوانه شدن
يقه هايي براي بالا دادن
دستاني براي گرم کردن
قلبي براي ديدن
و روحي براي رها شدن ؛
پاهايي براي عاجز ماندن
و ذهني براي ادامه دادن
چشماني براي بستن
احساسي براي تندروي کردن
دستاني براي برخاستن به آسمان
و روحي براي رها شدن ؛
شخصيتي براي خرد شدن
پاهايي براي به زانو درآمدن
سري براي افکندن
چشماني براي اشک ريختن
و حنجره اي براي فرياد زدن،
روحي براي رها شدن
و رها شدن
و رها شدن . . .
آذرماه 83
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.