يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)
|
همسرم ای خوب خوبم اول نامه سلام!
عاشق مهر تو هستم به خدا...ختم کلام!
تو برایم همه چیزی...دل و دنیای منی
تو شریک همه عمری!عشق فردای منی
خوب خوبم تو مرا هم سر و هم سامانی
من اگر درد شدم پس تو یقین درمانی
نازنینم بی تو انگار مرا یاری نیست
تو نباشی به خدا محرم و دلداری نیست
من تو را عشق لقب دادم و بس!
مرده عشق توام پس تو به فریادم رس
تو که شیرین منی تیشه بده فرهادم
کوه نشانم بده یکپارچه من فریادم
غرض این بود بدانی که دلم مال شماست
همه هستی من زیر پر و بال شماست
چون همیشه سر انگشتر مهرم بدرخش
گله ای هست اگر...ناز دل من تو ببخش
(5/9/80)
................................................................................
این شعرو چند سال پیش به درخواست دامادمون نوشتم برای سالگرد ازدواجشون.گفتم شاید به درد بقیه هم بخوره.تقدیم به همه زوجهای خوشبخت سایت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.