شنبه ۳ آذر
عاقبت شعری از فاطمه رحمتی
از دفتر اشعار زیبا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ۱۸:۰۰ شماره ثبت ۱۴۳۷۰
بازدید : ۱۳۷۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فاطمه رحمتی
|
عاقبت
همه چیز روی سرم خراب شد
وقتی گفتی خداحافظ
وقتی گفتی دوسم نداری
* * *
می دونستم نقشه هاتو
وقتی که سرد شده بودی
وقتی که دیگه مال من نبودی
وقتی که گفتی به من
برو پی زندگی ت
فهمیدم از تو چشات
فهمیدم از تو صدات
* * *
مسخره ام کردی و بس
برو پی دوست بازیات
برو ببین اخرش چیه
اخرش یادت میاد
که چیکار کردی با من
عاقبت من مال یکی
ولی تو از همه جدا
* * *
همه منو می خوان
ولی کسی تو رو دوست نداره
همه طرفدار منن
ولی از تو دورن همه
* * *
چقدر بهت گفتم نکن
بیا اینم عا قبتش.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.