شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
1-
سرو
از افلاک
سربرافراشته به جار
در این متروکه...
قلم تراش
نگاهم را تبر بزن...
*************
شکل دیگر1 از 1
سر از افلاک
برافراشته سرو
جار می زند.
در این متروکه
قلم تراشی نیست
نگاهم را تبر زند
************
2-
خواب
از چشمانم ربود
دزد
خریدارش خود بودم
**************
شکل دیگر 2از 2
خواب
از چشمانم در ربود
دزد
مال خرش خود من بودم
3-
در کدام حجله
بکارت عشق را بریده ای
که نفس بریده خون پس می دهم.
***********************
شکل دیگر 3از 3
چاقو به دست
در کدام حجله عشق
بکارت داد ه ای!؟
که نفس بریده خون پس می دهم.
23-06-2013 13:49:34
لندن-انگلستان
منتظر دیدگاه زیبای شما هستم .
و باز مثل هر بار در خواست همیشگی >>
عکس لگوی سایت شعرناب را برای حمایت از ما وآثار زیبایتان دروبلاک و سایت های خود قرار دهید.متشکر می شویم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.