يکشنبه ۴ آذر
کم مانده است آیه قرآن بیاورید !!!؟ شعری از ایمان کریمی
از دفتر شعرناب نوع شعر فلسفی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۵۶ شماره ثبت ۱۴۱۸۴
بازدید : ۶۳۴ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب ایمان کریمی
|
به نام خدا
با سلام خدمت دوستان شاعر و اساتید بزرگوار عالم شعر در این فضای خوب
غزل زیر ، اولین ارسال بنده در این سایت هست ، امیدوارم مورد قبول واقع بشه و تقاضا میکنم بنده رو از نقد و نظرات خوب خودتون ب نصب نگذارید.
ــــــــــــــــــــــــــ
آدم شدید چهره ی شیطان بیاورید ؟؟
از گندم بهشت خدا ! نان بیاورید ؟؟
هم کاسه گشته اید که قدرت بهم زنید
هم دست باد گشته که طوفان بیاورید
زندان که هیچ ، طعنه مرا خرد میکند
وقتی قفس به داخل زندان بیاورید !!
نقش قفس همیشه پر از حس دلهره ست
حتی اگر به قالی کاشان بیاورید
سلمان شدن همیشه نشان سلوک نیست!
کم مانده است آیه ی قرآن بیاورید !!؟
زهاد پر افاده مسجد ندیده اید
خوب است جای مغلطه ایمان بیاورید !!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سمنان /29 /خرداد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.