جمعه ۱۱ آبان
لب حسرت شعری از صادق آل موسوی،بیژن
از دفتر رنج بیژن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۱۳۹۹۴
بازدید : ۸۱۹ | نظرات : ۶۹
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
سلام ای زن
سلام ای مرد
سلام پر دردترین باور
خیال نازک فردا
ایا اندیشه برتر
سلام ای آشنا
... هم رنگ ...
تمام حس تو در ماتم لبخند
گَزیده تا لب حسرت
چشیده بردلش داغی هر افسوس
نگاه مات ... برنیرگ
... برادر جان ، تو ای خواهر
... سلامت باد ...
سرم بر ، دار این انجام
چنان جنبده آونگ
تزلزل می زندبر استوارِ ...
... خدعه ای دیگر
برای تو ... برای من ... برای ما
منم یک تکه کاغذ را
... بلعیدم ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.