شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
1-
سطر سطر
شعر ساختی
وجودم را
آهسته بخوان مرا.
2-
شرط نیست
از کوی ما بگذری , بی هیچ
گاهی سرک بکشی
در خیالم کافیست.
3-
به دنبال راه نیستم
قتلگاه من اینجاست
بازوان تو!!
4-
پشت دروازه شهر
مادر بزرگ هنوز شرف را
در بقچه اش نگه میدارد.
بداهه 8/5/2013 لندن- انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.