شنبه ۲۶ آبان
بیــــــدل شعری از محمد_نوروزی
از دفتر نازنین نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۲ شماره ثبت ۱۳۹۷۰
بازدید : ۵۰۱ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب محمد_نوروزی
|
صفا نبود به باغ و گل و جوانه ی ما
نبود بیدلی آخر به کنج خانه ی ما
هوا گرفت و دل ما به گریه گریه نشست
که تب درد و غم افتاد در ترانه ی ما
خبر شدیم که استاد ما مریض شده
نداشت شهد و شکر شعر عاشقانه ی ما
دوباره آمد و شادم که مهر او اینجاست
ز مقدمش چه نوائیست به آشیانه ی ما
به هر چمن که ببینی کنار غنچه ی شعر
نوازش قلم اوست در رسانه ی ما
دعا کنید دل شاعری نگیرد درد
دعا کنید نباشد غمی به شانه ی ما
تقدیم و هدیه به استاد گرامی و برادر بزرگوارم جناب بیدل که لطف و صفایش
و محبت بی پایانش را همه روزه یاران شعر ناب حس میکنند نوروزی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.