يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)
|
گاه گاهی همینجوری الکی دلم میگیرد
از قیمت گوشت و برنج و نرخهای کشککی دلم میگیرد
شهر پر شده ازآب و رنگ غلیظ زنانه
از اینهمه زیبایی کاذب و زشتکی دلم میگیرد
واعظان شهر همه را به راه راست میخوانند
از بسکه هدایت شده ایم به راست چپکی دلم میگیرد
اینهمه ماشین مدل بالا و خانه های آنچنانی...
از غصه های پنهان در گلوی نمکی دلم میگیرد
گفتند بلند بلند بخند که خنده دوای هر درد است
از بغضها و گریه های یواشکی دلم میگیرد
هی آمدند و گفتند وضع بهتر خواهد شد...امیدوارم!
از اینهمه قول و وعده های دروغکی دلم میگیرد
پرسیدی آدم عاقل این مزخرفات چیست که بلغور میکنی؟!
من که آدم نیستم!شاعرم...همینجوری خرکی دلم میگیرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.