جمعه ۲ آذر
ناصریا شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر سیب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۸:۵۴ شماره ثبت ۱۳۹۳۶
بازدید : ۶۴۲ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
ناصریا نیستی دگردر بین ما
چه زودروزگارگرفت تورا از ما
از یاد نمی بریم خاطره هایت
آرام می گیریم با طنین صدایت
سال هاست با صدات خو گرفتیم
از وقتی رفتی همه،ماتم گرفتیم
سخته بی تو،اینجا بمانیم
بشنویم صدات ولی تنها بمانیم
دل به تو خوش کرده بودیم
با تودر صحنه مونده بودیم
بی تو صدایی نمی نشیند در دل
صدا که از دل برآید می نشیند بر دل
بی نظیرهم در معرفت هم در صدا
بعد تو یا نیست معرفت یا نیست صدا
آهنگ های تو پراز نیکی ومهربانی بود
صدای تو به طراوت صدای باران بود
صدای تو دلنشین تر از هر آوایی بود
از صدات بود که عشق دردل ها بود
وقتی روی صحنه بودی و می خوندی
با ظرافت، عشق در دل ها می نشوندی
امروز که روی صحنه می روم
با یاد تو ست که از یادنمی روم
گرچه تو نیستی در بین ما
ولی یاد تو هست همیشه با ما
صدای تو ماندگار شدناصریا
آهنگ صدات آشنا بودبادِریا
از جنوب می خوندی برای ما
دلت اما بود به وسعت دریا
صدای تو،پراحساس بودودلنشین
ازصدات نشستی بر دل،اینچنین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.