شنبه ۳ آذر
با تو زنده می شوم /تقدیم به سرکار مریم مرشدی عزیز شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۵۰ شماره ثبت ۱۳۹۱۳
بازدید : ۱۳۸۳ | نظرات : ۳۱۷
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
از طنین عبور صدای تنت،
در عمق سینه ام...
در دره های احساس
سنگی
لق، نه....!!
نرم می شوم،
سقوط می کنم در دامنت؛
خبر می پیچد همچو پژواک
بر اهل کوه پایه ها...
لاله ها با جام های در دست
از خون شقایق ها
قد علم می کنند
آری ...
زنده می شوم در تو!
بداهه هم اکنون نوشتم تقدیم تو مهربان سرکار خانم مریم مرشدی عزیز و دختر نازت آرینا 20/6/2013 لندن-انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.