شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عبدالرضا نیسی(سکوت سرد)
آخرین اشعار ناب عبدالرضا نیسی(سکوت سرد)
|
من وتو درگلشن وقرارخیالی
زخمی به تن ازنبودنت یادگاری
من وحسرت یک بوسه لبهایت
برفرش دلم تنها نقش، ردپایت
من وسرمای به تن مانده ازتنهائی
منم نعش،برداربی رحم جدائی
من وزخم های بی شمارخنجرغربت
پشتم غلاف خنجرتلخ صداقت
من ووسوسه به آتش کشیدن گلشن به سر
درطوفان خیانت ،منم نقش وفا برتن خاکستر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.