پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امير حسين اميريان .د
آخرین اشعار ناب امير حسين اميريان .د
|
شبگرد سـاز بر كف ديگر صــدا ندارد
كنجـي نشسته تنهـــــا ديگــر بنــا ندارد
مطـرب نهــاده سر را بر زانوي غم خويش
بگسسته سيــم تارش ديگــر نــوا ندارد
خم ها شكسته در هم دردي كشان خموشند
جامـــي نمي خرد كس ديگـــر بهـــا ندارد
ديوانــه اي پريشان هــي زد به هوشيــاران
درد شمــا شنـــاســـم ليكــــن دوا ندارد
رو كن به ان مي اي كه ديوانگــان بنوشند
ساقـــي شنــاس محــرم ديگر هوا ندارد
من فارغــم ز غيــر و مست شــراب يارم
ان كس كه ان بنــوشد ديگــر فنـــا ندارد
با توجه معنايي به شعر
اي دل طريق رندي از بي خبر بياموز....
مستست و در حق او كس اين گمان ندارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.