جمعه ۲ آذر
مسافر تنها شعری از فرشته محمدی
از دفتر دل نوشته ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۳۳ شماره ثبت ۱۳۸۲۸
بازدید : ۷۴۲ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب فرشته محمدی
|
من آن مسافر شب در قطار خاطره ها
نمی رسی تو به آنجا٬قرار خاطره ها
چه خسته مانده دلم بی تو در سکوت کویر
به دوش می کشم این کوله بار خاطره ها
نگفتن از دل تنگم برای من سخت است
تو ساده رد شده ای از کنار خاطره ها!
ببین بدون تو اینجا منم که می رنجم
چون از تو مانده فقط یادگار خاطره ها
غبار می وزد از راه فصل پاییز و...
دوباره بارش برگ از بهار خاطره ها
و آخرش که من از عشق می رسم به شبی
که جای اشک بخندم به دار خاطره ها
زمان برای خداحافظی کمی دیر است...
قرارمان شب غم در مزار خاطره ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.