دوشنبه ۵ آذر
جشن تنهایی شعری از وحید جوادی دافساری
از دفتر سکوت سپید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۵۸ شماره ثبت ۱۳۷۵۳
بازدید : ۹۵۴ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر وحید جوادی دافساری
آخرین اشعار ناب وحید جوادی دافساری
|
تنهایی ام را با سرودت جشن می گیرم
تشویش را با دیر و زودت جشن می گیرم
یک عمر با من بودی و قدرت ندانستم
حالا غمم را در نبودت جشن می گیرم
دنیا به کامم نیست ، دردم را نمی فهمی !
عمرم زیان کردم ، به سودت جشن می گیرم
همچون کویری خشک می سوزم ز تنهایی
در حسرت امواج رودت جشن می گیرم
رفتی و دنیای مرا با غصه فرسودی
افسوس ها را بی وجودت جشن می گیرم
========================
درود بر همه سروران بزرگوارم
به بهانه شب آدینه تقدیم به همه رفتگان و زنده یادان این محفل......
روحشان شاد و عاقبتشان نیکو..............
==========================
و.ج.دافساری خرداد92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.